0
Nejbližší výdejna Zásilkovny: Ostrava, Mariánské Hory, Přemyslovců 465/8 (Novacig) (0.0 km)
Z-point
Ostrava, Mariánské Hory, Přemyslovců 465/8 (Novacig)
E-cigarety-shop.cz
Přemyslovců 465/8
709 00 Ostrava
Zobrazit na mapě

Otevřeno:
Po–Pá 09:00–17:00
29.03.2024 Uzavřeno
01.04.2024 Uzavřeno
+420 777 753 932 (Po-Pá 8-12, 13-16)
Přihlášení
Nová registrace
Zapomenuté heslo
CZ
CZ
SK
+420 777 753 932
(Po-Pá 8-12, 13-16)

Zde zadejte výrobce a model spotřebiče : ?

počet:
0 ks
cena:
0 Kč
Košík je prázdný. Pojďme to napravit!
Nechcete platit poštovné? Přidejte zboží za 1 000 Kč (Zásilkovna / Balíkovna ČR) nebo 1 500 Kč (Ostatní dopravci)
 
1 000 Kč
1 500 Kč
Moje úklidová komora ?

Máte dotaz?

Pište nebo volejte, rádi se vám budeme věnovat!
+420 777 753 932
(Po-Pá 8-12, 13-16)
Poradíme vám
  • Jsme jedničky
    jediní specialisté na příslušenství v ČR
  • 16 206 ks
    zboží máme skladem
  • 39 526
    typů vysavačů u nás najde doplňky


Reklamační řád

Formulář pro uplatnění reklamace

(Otevřete odkaz, vyplňte přímo v počítači, vytiskněte, vložte k reklamovanému zboží)



Jak zboží reklamovat?

Na kvalitě zboží i služeb si zakládáme, a proto reklamace řešíme jen opravdu výjimečně. Pokud by ale přece jen něco nebylo v pořádku, proběhne reklamace následovně:

  • Záruka na zboží je 24 měsíců, u nákupu na IČO pak dle délky záruky jednotlivých dodavatelů.
  • K vyřízení můžete použít Formulář pro uplatnění reklamace. Můžete jej vyplnit přímo v počítači, nebo si jej vytiskněte a vyplňte ručně, vložte jej do balíčku spolu s reklamovaným zbožím.
  • Záruční list je zastoupen fakturou či prodejkou dodanou ke zboží. U elektrospotřebiču se zbožím získáte i záruční list (nemusí platit u všech značek).
  • Na vyřízení reklamace máme 30 dnů, ale pokud to je jen trochu možné, vyřídíme ji v podstatně kratším termínu - nejlépe obratem.
  • U složitější reklamace předáváme výrobci - dodavateli nebo autorizovanému servisu na posouzení.
  • Pokud nám zasíláte zboží na reklamaci, požádáme vás o důkladné zabalení, aby nedošlo k dalšímu poškození zboží.
  • O vyřízení reklamace vás budeme okamžitě informovat na kontakt předaný při osobním převzetí, nebo zasláním zboží zpět společně s reklamačním protokolem.
  • Reklamaci prosím zašlete nebo předejte na naši provozovnu:
    Provysavace s.r.o.
    Rtm. Gucmana 1190/3
    709 00 Ostrava - Mariánské Hory


Tak to jen ve zkratce. Plné - komplikovanější a přesnější znění je zde:


Reklamační řád

Tento reklamační řád se vztahuje na prodej zboží společností
Provysavače s.r.o.
IČO: 10887598
se sídlem (ZDE NEZASÍLEJTE REKLAMACE!)
Opavská 6122/18a, 70800 Ostrava - Poruba (dále jako „prodávající“).

 

1 Záruka za jakost


1.1 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal:

1.1.1 má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání takové vlastnosti, pak takové, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy prodávajícího a/nebo výrobce;

1.1.2 se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá;

1.1.3 je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti;

1.1.4 vyhovuje věc požadavkům právních předpisů.

1.2 Kupující je povinen při osobním převzetí od prodávajícího zkontrolovat přebírané zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů.

1.3 Kupující je povinen při převzetí od přepravce řádně zkontrolovat stav přebíraného zboží, jeho úplnost a nepoškozenost obalů podle přepravního listu.



2 Způsob uplatnění reklamace


2.1 Práva kupujícího z vadného plnění (dále jako „reklamace“) musí být uplatněna v souladu s tímto reklamačním řádem.

2.2 Kupující má právo uplatnit reklamaci u prodávajícího, a to v kterékoliv jeho provozovně, konkrétně na adrese Rtm. Gucmana 1190/3, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory.

2.3 Prodávající je povinen zabezpečit přítomnost pracovníka pověřeného přijímat reklamace po celou provozní dobu.

2.4 Kupující má právo uplatnit reklamaci u osoby, která je k tomu určena v příslušném záručním listě a/nebo v přislušném daňovém dokladu, je-li určená osoba v místě prodávajícího nebo v místě kupujícímu bližším.

2.5 Kupující je povinen při reklamaci doložit datum koupě daného zboží, a to zejména předložením příslušného daňového dokladu a/nebo záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem.

2.6 Kupující nemá právo uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny daného zboží.

3 Lhůty pro uplatnění a vyřízení reklamace

3.1 Poskytl-li prodávající nad rámec zákonných povinností (zejména zákonné lhůty) záruku za jakost, její uplatnění se řídí tímto reklamačním řádem, pokud záruční list nebo smlouva nestanoví jinak.

3.2 Lhůta pro uplatnění reklamace začíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím, který je uveden v daňovém dokladu nebo na záručním listě či jiném takovém dokumentu.

3.3 Zaruční lhůta pro spotřebitele činí pro nové zboží 24 měsíců.

3.4 Prodávající poskytuje záruku kupujícímu, který není spotřebitelem (tj. pro podnikatele), v případě, že je to u daného zboží výslovně uvedeno.

3.5 U spotřebního zboží je kupující oprávněn uplatnit právo z vad pouze do data vyznačeného na obalu takového zboží, je-li tato lhůta kratší než lhůta uvedená v odst. 3.3 tohoto reklamačního řádu.

3.6 Kupující je povinen reklamovat zboží bez zbytečného odkladu poté, co zjistí, že je na zboží vada. Prodávající neodpovídá za zvětšení rozsahu poškození, pokud kupující zboží užívá, ačkoliv o vadě ví.

3.7 Reklamuje-li kupující zboží oprávněně, neběží lhůta pro reklamaci po dobu, po kterou je zboží v opravě, a kupující jej nemůže užívat.

3.8 Prodávající je povinen o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitějších případech do 3 pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba potřebná k odbornému posouzení vady. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno datum a místo uplatnění reklamace, charakteristika vytýkané vady, požadovaný způsob vyřízení reklamace a způsob, jakým bude kupující informován o jejím vyřízení. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Způsob vyřízení reklamace a dobu jejího trvání je prodávající povinen kupujícímu písemně potvrdit. Kupující není oprávněn bez souhlasu prodávajícího měnit jednou zvolený způsob vyřízení reklamace vyjma situace, kdy jím zvolený způsob řešení není možné vůbec nebo včas uskutečnit.

3.9 Je-li reklamace uznána za oprávněnou, má kupující právo na úhradu účelně vynaložených nákladů spojených s uplatněním reklamace.

3.10 V případě vyřešení reklamace výměnou zboží neběží nová lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění, ale pokračuje běh lhůty reklamovaného zboží.

 

4 Výjimky z odpovědnosti za vady

4.1 Prodávající neodpovídá za vady zboží v následujících případech:

4.1.1 je-li vada na zboží v době převzetí a pro takovou vadu je sjednána sleva z kupní ceny;

4.1.2 je způsobena kupujícím a vznikla nesprávným užíváním, skladováním, nesprávnou údržbou, zásahem kupujícího či mechanickým poškozením zboží;

4.1.3 vada na zboží vznikla opotřebením způsobeným obvyklým užíváním nebo vyplývá-li to z povahy věci;

4.1.4 jde-li o zboží použité a vada odpovídá míře používání nebo opotřebení, které mělo zboží v době převzetí zboží kupujícím;

4.1.5 mechanické poškození zboží;

4.1.6 vada vznikla neodbornou instalací, zacházením, obsluhou nebo zanedbáním péče o zboží;

4.1.7 provedení nekvalifikovaného zásahu či změna parametrů;

4.1.8 používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a mechanickými vlivy prostředí, které je prodejcem nebo výrobcem určeno;

4.1.9 poškození v důsledku vyšší moci;

5 Závěrečná ustanovení

5.1 Ve vztahu ke splnění povinnosti dle §14 zákona č. 634/1992 Sb. prodávající informuje kupujícího o možnosti využít pro případné mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Českou obchodní inspekci (www.coi.cz), jež je notifikovaným subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů vedeným na seznamu Evropské komise.


Účinnost

Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne 1. července 2021