0
Nejbližší výdejna Zásilkovny: Hranice, Soukenná 917, Městská knihovna (6,762.3 km)
Z-point
Hranice, Soukenná 917, Městská knihovna
Městská knihovna Hranice
Soukenná 917
351 24 Hranice
Zobrazit na mapě

Otevřeno:
Po,St 08:00–17:00
Út,Pá 08:00–15:00
Čt 08:00–13:00
06.12.2022 Uzavřeno
23.12.2022–30.12.2022 Uzavřeno
+420 777 753 932 (Po-Pá 8-12, 13-16)
Přihlášení
Nová registrace
Zapomenuté heslo
CZ
CZ
SK
+420 777 753 932
(Po-Pá 8-12, 13-16)

Znáte výrobce a model vysavače? Vyberte zde ?

počet:
0 ks
cena:
0 Kč
Košík je prázdný. Pojďme to napravit!
Nechcete platit poštovné? Přidejte zboží za 1 000 Kč (Zásilkovna / Balíkovna ČR) nebo 1 500 Kč (Ostatní dopravci)
 
1 000 Kč
1 500 Kč
Moje úklidová komora ?

Máte dotaz?

Pište nebo volejte, rádi se vám budeme věnovat!
+420 777 753 932
(Po-Pá 8-12, 13-16)
Poradíme vám
  • Jsme jedničky
    jediní specialisté na příslušenství v ČR
  • 16 206 ks
    zboží máme skladem
  • 39 526
    typů vysavačů u nás najde doplňky


Jak funguje Zásilkovna?


logo zásilkovnyČastým dotazem zákazníků je, co je to ta Zásilkovna?

Je to cenově zajímavý způsob doručení zboží od nás k zákazníkům - do výdejních míst a výdejních boxů zařazených v síti Zásilkovny.


Už žádné fronty na poštách, ani hodiny čekání na kurýra. Vy rozhodnete, kdy a kde si zásilku vyzvednete - a netlačíme na vás - na vyzvednutí máte vždy čas minimálně 7 dní.
Doba vyzvednutí se může měnit například před Vánocemi, kdy dochází k jejímu zkrácení, aby se nezahlcovaly jednotlivá výdejní místa a výdejní boxy. O době na vyzvednutí jste vždy informováni v SMS, kterou dostanete od Zásilkovny před vyzvednutím vašeho zboží.


Nákup z internetu je tak pro vás bezpečnější, než kdykoli dříve.

 

Kolik má Zásilkovna výdejních míst?

Do Zásilkovny je odevšad kousek. V současné době si můžete nechat své zboží zaslat již do více než 4 800 výdejních míst v České republice, Slovensku, Maďarsku, Polsku nebo Rumunsku. Celý seznam výdejních míst naleznete ZDE.

Mimo svá výdejní místa můžete zboží zaslat / vyzvednou na dalších více než 92 tisících místech po celé Evlopě. A to už opravdu není málo.

Výdejní místa jsou dobře označena logem Zásilkovny.

Zásilkovna provozuje také výdejní automatické boxy a dopravu balíčku až přímo vám do rukou na danou adresu -  tyto služby ale v našem e-shopu nenabízíme.


Do kdy mi Zásilkovna doručí balíček?

80 % zásilek dorazí už do druhého pracovního dne. Zásilkovna dobu doručení negarantuje, ale dělá maximum pro to, aby vaši zásilku doručila co nejdříve. 
Nevíte, kde se vaše zásilka toulá? Celou cestu balíčku můžete slodovat na trekovací stránce Zásilkovny. Stačí do ní vložit jedinečné číslo, které jsme Vám poslali e-mailem při potvrzení odeslání zásilky.


Jak dlouho mám na vyzvednutí své zásilky?

panáček ZásilkovnaNa vyzvednutí svého zboží máte 7 dní. Doba vyzvednutí se může měnit například před Vánocemi, kdy dochází k jejímu zkrácení na 5 dnů, aby se nezahlcovala jednotlivá výdejní místa a výdejní boxy. O době na vyzvednutí jste vždy informováni v SMS, kterou dostanete od Zásilkovny před vyzvednutím vašeho zboží.

 

Jak se dozvím, že je moje zásilka na místě k vyzvednutí?

Nejprve vám přijde informační e-mail o tom, že jsme Vaši objednávku vyexpedovali a předali ji Zásilkovně. Následně obdržíte e-mail od Zásilkovny, že byla zásilka vložena do online systému.
V obou e-mailech naleznete link na trasování, kde můžete cestu své zásilky pohodlně sledovat online.

Jakmile je zásilka připravena na vámi vybraném Z-pointu, přijde vám potvrzovací e-mail a SMS. V potvrzovacím e-mailu a SMS obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky, které nadiktujete obsluze výdejního místa. 

Pro výdej zboží vám postačí pouze znalost tohoto hesla - to znamená, že zboží může vyzvednou kdokoli, koho na Zásilkovnu vyšlete...

 

Můžete si prodloužit úložní dobu zásilky?

Pokud si vaši zásilku nestihnete ve stanovené lhůtě na výdejním místě vyzvednout, můžete poslat odpověď na SMS, kterou jste od Zásilkovy dostali, a úložní doba se vám prodlouží až na 21 dnů. Zdarma.
V době Vánočních svátků se výdejní doba zkracuje na 5 dnů a lze ji prodloužit jen na dva další dny (5+2)

Pokud máte mobilní aplikaci Zásilkovny, můžete si úložní dobu prodloužit i tam.

 


Péťa ze ZásilokovnyJak a kde za zboží zaplatím?

Záleží na tom, jaký způsob platby jste si vybrali. Pokud převodem na účet, zašleme Vám podklady k platbě bankou. Zboží Vám zašleme okamžitě po připsání platby na náš účet.
Platba kartou proběhne okamžitě při objednání zboží.

Pokud jste si vybrali možnost platby v hotovosti na výdejním místě, mějte prosím při převzetí zboží připravenu hotovost. Ne na všech výdejních místech lze platit kartou. Zda je to možné na Vámi vybrané konkrétní pobočce se dozvíte v detailu výdejního místa na www.zasilkovna.cz/pobocky a také v potvrzovacím e-mailu Zásilkovny o připravenosti balíčku k vyzvednutí.


Co dělat, když je zásilka poškozena?

Při přebírání zboží si vždy zásilku řádně prohlédněte. Pokud je obal zjevně poškozený, zásilku nepřebírejte a obsluhu výdejního místa na problém okamžitě upozorněte.

Obsluha nás na to upozorní a my Vám zajistíme rychlé dodání nového zboží. Nákup přes internet je tak pro vás opět o krok bezpečnější.

Pokud byla převzata poškozená zásilka, případnou reklamaci lze řešit na e-mailu reklamace@zasilkovna.cz nebo prostřednictvím webového formuláře.


Tomáš Krýdl
Tomáš Krýdl